------------------ KYUSHU SHINKANSEN -----------------

無料ブログパーツ

Thursday, December 24, 2009

Merry Christmas

Well it has been a while since I have written anything, henceforth I present my *BEST CHRISTMAS WISHES* to you all.





久しぶりですよね!?!最近ぜんぜん何も書いていないよね。。で、みんなにメリクリスマスを言いたかったからこれを書きます!




This is a cake that I made with a homless man!! seriously,

これはチャンとたまたまで会ったホームレス人の作ったケーキです!! マジで、




メチャ甘いクリスマスケーキ!!
SuUPER Sweet Christmas Cake!

Well here are just a few christmas pics. really chrismas is today but yeah, merry christmas. Ishigaki is good, it is warm here, not a christmas time feel at all, but thats ok, im on an island in the middle of nowhere. Also recently I have picked up the fun language of spanish, thought it would be good to expand my horizons and dive into another language. so far so good, but. THANK YOU and MERRY CHRISTMAS, and a happy new year.

これは(上の写真)最近の撮った写真ですが。当たり前でしょう(笑)でも、実は今日はクリスマスですけど。メリクリスマスね。石垣はいい所だけど、私が思ったとりすごく田舎ですよ。最近、あたたかいだし、あんまりクリスマス雰囲気がないね。しかし、すごく田舎島に住んでるから平気だよね。そして、数週前私はスペイン語を勉強して始めました。使い機会はあんまりないですけど。。。意味あるかな?!?(笑)でも、いいと思うから続けて勉強します。 私の変なブローグを読んでくれってありがとう。メリクリスマス。良い正月を!!

Mission Countdown

Omuta Pics

Naze Bike Trip around Island

Okinawa Urasoe (my first area)

Self Defence Elder

 

blogger templates | Make Money Online